hemma...

igen...

jaha, då var man tillbaka i vardagen igen.

veckan har varit underbar...
2 dagar snöade det massor... knädjupt i pisten... underbart...
resten av veckan har vi haft sol...

många kinderägg pga vurpor och kommentarer har det blivit...
-så du tycker bäst om manchesterpistade pister?
-vad du hör dåligt! -ja, men jag fattar ändå sämre.
för att inte tala om björklunds stavfel... det kommer att bli en klassiker...

tyvärr är vi ju som de flesta vet ganska dåliga på att ta kort. speciellt när man har två paparazzi med sig...
därför kan jag inte lägga ut några bilder än men det kommer...

vi kom hem igår och var av förklarliga skäl, 18 timmar i bil på natten, ganska trötta.
vi somnade riktigt tidigt...

idag har vi äntligen fått klippt anders. ett år mellan klippningarna är nog lite för länge...

nu kanske jag ska ta och packa väskan, innebandymatch vankas...
kommer att bli spännande, jag har inte hållt i klubban sen nyår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0