så trött...

jag blir...

fick ny telefon på jobbet så vi skulle kunna kolla mail utan att behöva ha en dator i närheten...
funkar  hur bra som helst, utom när jag vill lägga in kort från den till datorn...
den är ju lite smidigare att ta med än den stora kameran...

hur som helst så finns de senaste bilderna här inne...
utom räckhåll för datorn...
SUCK!!

en eftermiddag som tillbringades på falkenbergs motorbana...
snabba bilar och tunga gasfötter, något av det roligaste jag gjort...

mysig morgonpromenad med hea och lilla svea...

det är väl bara att släpa med sig klumpen vart man går nu då...


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg! Den skapar behov man inte visste fanns, tro mig ;) Kram

2010-10-03 @ 22:39:55
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0