hur tänker folk...

blev omkörd av polisen i full fart på motorvägen inatt när jag jobbade...
blåljus och allt...
de vände och slog på fullt helljus, undrade lite vad de druckit till kvällsmaten.
jag hade ju inte sett något konstigt på vägen och inga olyckor i sikte...

till slut stannade de.
jag såg vad de letade efter...
där gick en tjej, inte mer än 20 år, i bara en handduk hängande lite halvt om henne, bh och trosor (hoppas jag). barfota...
på motorvägen!!!! halv 3 på natten!!!! det var ju bara 8 grader ute...

hur sjutton tänkte hon när hon bestämde sig för att gå hem...
och varför valde hon motorvägen?? det finns massor av småvägar runt omkring...
blev hon kanske utslängd ur en bil?? vad tänkte de nötterna i så fall??

där alkoholen går in, där går vettet ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0