kidnappade...

blev vi på min födelsedag...

8.30 utanför husbilen var det som gällde...
moster ringde när vi var i skene och försa sig, frågade om vi hade snö, nääää svarade jag och fattade nada...
inte ens när vi efter många omvägar hamnade i hestra fattade jag... jisses, det måste vara åldern...
dags för lunch, intet ont anande visades vi mot ett bord jag tänkte de nog glömt röja av...
anders mamma, pappa, björn, ella, albin, min bror, brors sambo, farmor, moster och mosters man stod och lurade bakom ett draperi... BUSTED!!!

fantastiskt mysig helg med mycket kärlek...

bästa 30årsdagen man kunde önska sig...


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott vännen! Kul att höra att ni hade en bra dag. Roligt med överraskningar! Vi måste ses snart! Kram

2012-01-16 @ 15:05:56
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Föresten, fick du din bubbla? :)

2012-01-16 @ 15:06:22
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0